StyleByTyra♥

Alla inlägg under mars 2013

Av tyra andersson - 25 mars 2013 16:22

Hej hej bloggen ska snart gå till tåget mot dansen! Hann inte blogga imorse och mitt Internett på mobilen va slut så kunde inte mobil blogga heller! Men aa har varit hos marre ett tag nu ätit lite och bytt om och nu ska vi till tåget så aa vi hörs när jag kommer hem puss

Av tyra andersson - 24 mars 2013 20:41

Hej hej bloggen jag villa bera säga att det kommer komma en ROOM TOUR vecka 14 tror jag och det beror på att jag och min brorsa har länge pratat om att vi ska byta rum och så och jag har alltid tänkt att när vi gör det så sk jag göra min Room tour men efter som vi inte gjort det så har jag inte gjort videon !! Jag är inte helt helt säker men ganska säker på att vi kommer byta vecka 14 och i vilket fall lovar jag att jag gör den videon eftersom några har frågat efter den!      

Av tyra andersson - 24 mars 2013 17:10

Haha hej hej bloggen nu har jag både ätit lunch och fikat så ni får bilder på det haha

Mat

Av tyra andersson - 24 mars 2013 13:22

Hej hej haha igentligen har jag inget att skriva om men jag vill ha bra uppdatering idag så... :D
Men snart ska jag äta födelsedags middag kommer hit lite gäster oså!!
Men vi hörs puss

Av tyra andersson - 24 mars 2013 09:20

Godmorgon alla blogg läsare! idag fyller ju Kristina år (min syster) så mmma väckte mig runt 8 halv 9 och så gick vi och sjöng för henne och hon fick paket! sen så åt vi frukost oså!! Nu ska jag kolla på the vampire diaries så vi hörs puss  

Av tyra andersson - 23 mars 2013 19:52

Heej bloggen! Först vill jag bara säga förlåt för den dåliga uppdateringen men sånt händer ju ibland!

Tänkte berätta vad jag har gjort idag!


Först när jag marre och Elin vaknat så låg vi kvar i sängen ett tag och efter typ en kvart gick vi upp och gjorde frukost och satte oss vid tv:n när vi vart trötta på att kolla på tv så hämtade elin en madras och börja åka ner för trappen med den haha så ja det höll vi på med ett tag! Sen så började vi städa och fixa oss och sen gick vi ut lite oså!! Runt 12:00 tiden kom pappa och hämtade oss vi skjutsa hem elin och marre följde med hem till mig! vi va här ett tag fikade låg i min säng och inte gjorde nåt och så duscha jag! vid halv 4 så åkte vi till hockey match SSK spelade,Tyvärr så förlorade dom :(

Sen åkte vi hem och jag har ätit och nu hamnade jag här vid datorn! ska snart plugga lite :( sen ska jag väl kolla på the vampire diaries eller nåt!!



Imorgon fyler min syster år så då ska jag fira henne och sen på kvällen är det ju dans! men det va vad jag tänkte skriva nu så ni får ha det så bra puss            

Av tyra andersson - 22 mars 2013 19:55

Av tyra andersson - 22 mars 2013 19:07

Sorry för den dåliga uppdateringen men hann inte blogga imorse och har inte orkat blogga idag! Är hemma hos marre just nu och gör typ ingenting Elin är också här och vi ska sova här:)


Som kanske några läst/hört på nyheterna så har en lada brunnit ner och 70 kor dog!! Det är brevid min skola det hände så jag såg massa rök därifrån imorse när jag kom till skolan,och det bor gansk många lärare från skolan där så dom berättade massa om det oså!

Sen så hade vi ju dock dop idag med klassen HAHAH men godis och gotti grejer fick vi! :) men vi hörs senare puss

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards