StyleByTyra♥

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av tyra andersson - 4 mars 2013 20:46

Juste här kommer bilderna som jag och Hanna tog igår

Av tyra andersson - 4 mars 2013 20:18

Nu tänkte jag köra igång med en Hiss/Diss och ni får inte glömma att detta är mina åsikter och vad jag tycker!



Hiss

Våren börjar komma nu och gud jag orkar värkligen inte mer SNÖ !!


Diss

Hat kommentaraer inte för jag får det men det är så sjukt onödigt att slösa tid på att skriva hat kommentarer när man kan hitta på något kul + att den som får hat kommentarer tror jag inte blir så glad så ni som skriver hat kommentarer lägg bara ner!


Hiss

jag fyller år om 53 dagar,hahaha  


Diss

på dansen så är det vissa som inte vågar stå längst fram (vilket jag gillar att göra) och eftersom det inte ska bli orättvist för dom som står längst bak så byter vi rader men då är det vissa som inte vågar gå långt fram vilket innebär att vi som har stått fram får jtte lite plats!!


nu kommer inte jag på flera saker men jag kan göra en till när jag har mer att hissa och dissa

Av tyra andersson - 4 mars 2013 19:17

Hej nu är jag hemma från dansen,sen så ville jg också säga att jag hade gjort inlägg från min mobil och skrivit massa men det laddades inte upp oså och sen på mitt så kallade "morgon inlägg" så skrev jag ju "här är en bild på vad jag har på idag" men bilden laddades typ inte upp och ja massa men bilden kommer här!
Och sen så tänkte jag att efter jag duschat vilket jag ska göra nu så ska jag försöka på en hiss/diss om jag kommer på saker som jag både kan hiss och dissa men det gör jag nu men hj så länge puss

Av tyra andersson - 4 mars 2013 07:48

Japp idag är det skola synd nog...efter skolan ska jag hem till Nora snabbt sen ska vi till dansen :)
Men här är en bild på vad jag har på mig idag ganska enkelt men skönt
Vi hörs puss

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards