StyleByTyra♥

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av tyra andersson - 9 mars 2013 22:48

Ja jag sa ju att jag skulle skriva ett inlägg sen så ja det kommer nu!!
Efter att jag gjort mitt "God Morgon" inlägg så fixade jag marre och Elin oss sen bestämde vi oss för att åka in till Järna så det gjorde vi,vi träffade Hanna där också å så va vi hos marre vi hade as kul!!
Sen så när jag kom hem åt jag mat och kollade på melodifestivalen och ja detr ju slut nu och ROBIN vann ju efter melodifestivalen så tog jag en dusch och nu ligger jag i sängen ska snart plugga lita för har massa plugg!!
Men det var min dag,och juste när vi va hos marre i Järna så la vi upp på insta gram att om 35 gillar så äter vi en matsled med kakao jordnötssmör och mjöl var och lägger upp på bloggen så ja det kommer komma en video på det imorgon men skriver mer om det imorgon när den kommer upp men ni får ha det bra så hörs vi puss

Av tyra andersson - 9 mars 2013 20:37

Sitter just nu och kollar på melodifestivalen och äter lite chips!
Förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen men har ju varit med kompisar oså men jag gör ett inlägg om det efter melodifestivalen oså

Av tyra andersson - 9 mars 2013 11:17

God morgon eller aa vi vakna as tidigt idag så vi satte på en film som heter "vi hade i alla fall tur med vädret igen"

mitt i filmen gick vi ner och gjorde frukost vi stekte ägg och gjorde fruktsallad aa ni ser ju på bilden :)

sen tog vi upp frukosten och åt till filmen,filmen tog slut för typ halv timme en timme nåt sånt så rfrtr vi sätt glart filmen städade vi och nu sitter jag vid datan och bloggar elin går runt och marre ligger i sängen men ni får ha det så bra så hörs vi puss hej       

Av tyra andersson - 9 mars 2013 00:25

Nu tänkte jag säga god natt här kommer nog somna snart men vi får se igentligen vill jag kininet sova men är as trött! :D
Filmen vi kolla på förut hette "she's the man" skit bra och rolig film!! Så kolla på den :)
Men aa vi hörs imorgon och här kommer bilder på vad jag och Elin åt för kvälls mat glömde lägga upp det förut men puss puss

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards