StyleByTyra♥

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av tyra andersson - 3 mars 2013 19:40

Japp nu sitter jag i bilen på väg hem från Hanna vi har haft skit kul och fotat massa bilderna kommer nog imorgon tror jag! När jag kommer hem ska jag väl ta min ben&jerry's och plugga lite men det va väl typiskt jag skulle skriva men vi hörs puss

Av tyra andersson - 3 mars 2013 13:24

Hej hej nu är jag ju hos Hanna och har varit det ett tag,nyss va vi och hämta lite saker hos hennes pappa bland annat hennes kamera laddare så vi kan fota sen dom bilderna kommer upp sen eller i varje falla några men vi hörs senare puss

Av tyra andersson - 3 mars 2013 10:37

Hej hej sitter i soffan just nu och väntar på att mamma ska skjutsa mig till Hanna!!

jag vet inte riktigt vad jag och hanna kommer göra eller jo vi kommer fota men det är det ända jag vet och bilder kommer ju upp på bloggen sen :)

Och så är det ju skola imorgon usch fy blä skulle lungt kunna ha lov i några veckor till! men men sen så kommer jag typ hem vid 17:00 -17:30 nåt sånt och då tänkte jag köra hen hiss/diss och så måste jag plugga eftersomjag inte hann det igår men det är typ hur dagen ser ut just nu,imorgon så är det ju skola som jag sa efter skolan ska jag nog va med Elin får se Marre kanske också kommer va med oss hon kommer hem idag fårn Norge så aa ska ringa henne ikväll men jag har inte så mycket mer att skriva men ni får ha det så bra puss och kram 

haha här får ni en liten bild på mig och Hanna sist vi va :) 

 

Av tyra andersson - 3 mars 2013 10:02

God morgon alla läsare idag ska jag ju till Hanna och det ska bli jätte kul men nu ska jag äta frukost vi hörs senare!kram

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards