StyleByTyra♥

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av tyra andersson - 2 mars 2013 19:40

Hej,förlåt för den dåliga uppdateringen idag men har inte riktigt hunnit:/
Just nu ligger jag i badet sen typ lite innan 20:00 kommer Filippa så ska vi kolla på melodifestivalen tsm :)
Innan badet nu så har jag ätit ben&jerry's och mat men vi hörs senare och ska värkligen försöka blogga mer imorgon! Kram

Av tyra andersson - 2 mars 2013 17:48

Hej hej bloggen nu har Lisa åkt hem och jag ska väl plugga lite och ta ett bad snart :)
Vi har haft as kul jag och Lisa!! Jag vet inte vad jag ska skriva om just nu men efter jag har tagit ett bad så kommer jag blogg ganska mycket ska bara försöka komma på nåt att blogga om haha men vi hörs och här är bilder på maten jag och Lisa koka ihop idag;)
Ser inte så jätte gott ut men det var det och det är ju huvudsaken eller hur ?

Av tyra andersson - 2 mars 2013 11:24

God morgon,just nu gör jag och lisa ingenting vi fjanta oss nyss och innan det åt vi frukost :)

vet inte vad vi kommer göra idag men vi får väl hitta på nåt oså,mn vet inte hur uppdateringen blir nu när lisa är här när hon har åkt hem ska jag uppdatera bättre oså men det va typ det jag skulle säga så hörs vi puss  

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards