StyleByTyra♥

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av tyra andersson - 6 mars 2013 18:49

Nu tänkte jag ska ta ett bad och bara slappna av och tänka på livet vettni ;)
Kanske kollar på en film på mobilen då också men vi får se :)
Men ni får ha det bra så hörs vi puss

Av tyra andersson - 6 mars 2013 18:49

Nu tänkte jag ska ta ett bad och bara slappna av och tänka på livet vettni ;)
Kanske kollar på en film på mobilen då också men vi får se :)
Men ni får ha det bra så hörs vi puss

Av tyra andersson - 6 mars 2013 15:14

Hej hej igen kollade nyss min statistik och den har värkligen minskat jag skulle bli jätte glad om ni kan hjälpa mig att få över 50 läsare per dag och sen så när jag ändå pratar om det här så vill jag säga tack till er som värkligen läser min blogg men det var det jag tänkte säga puss  


Av tyra andersson - 6 mars 2013 15:08

Nu är jag hemma från skolan och så har jag nyss kollat det nyaste av PLL spännande :)

Men som ni märkte hann jag inte blogga imorse det va för jag försov mig och hade as brottom!!

Sen så var det frilufsdag idag så vi åkte typ till tveta så kunde man typ göra massa där men jag typ basta och bara prata med kompisar oså ganska skön dag och så slutade vi tidigare också så det var bra ;)

Nu ska jag nog sätta mig och plugga för vi har läxa oså sen vet jag inte vad jag ska hitta på kanske kolla på The Vampire Diaries och såklart blogga men jag skulle bli as glad om ni kunde tipsa om vad jag kan blogga för jag har typ brist på att komma på nåt att blogga om och så men vi hörs ha det bra  

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards