StyleByTyra♥

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av tyra andersson - 19 mars 2013 19:38

Hej hej bloggen just nu sitter marre med ena datan och jag den andra hon kollar gossip girl och jag kolla precis klart The Vampre Diries,hon har lite kvar av hennes avsnitt så jag passade på att blogga lite!

jag tänkte skriva om dagen! först på morgonen var det ju som vanligt skola efter skolan skulle jag och marre träffat en kompis men det vart massa strul fram och tillbaka så det sket sig så jag och marre gick hem till marre åt bulle och kollade på top modell sverige sen efter det gjorde vi tp inget sen hamnade vi med båda datorerna haha :D

men så har min dag sätt ut och imorgon efter skolan ska jag bara vila så då blir det en slapp dag!! men ja det var vad jag tänkte skriva nu så ni får ha det så bra så hörs vi!  

Av tyra andersson - 19 mars 2013 17:23

Hej hej alla bloggläsare är hemma hos marre just nu och aa vi kollade nyss på top modell sverige SPÄNNANDE ;D

ska sova här hos marre idag så det blir najs och IMORGON kommer det nytt från PRETTY LITTLE LIARS!!

Vet inte vad jag och marre ska hitta på nu men nåt kommer vi alltid på :)

men har inget mer att skriva så vi hörs senare puss        

Av tyra andersson - 19 mars 2013 08:01

Hejsan sitter i bilen till skolan just nu haha jag har faktiskt inget att skriva om dagens planer tog jag ju igår men här har ni i varje fall en bild på vad jag tar på mig idag :)

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards