StyleByTyra♥

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av tyra andersson - 17 mars 2013 19:36

Hej hej bloggen kom hem från dansen nyss och har ätit mat! Ska hoppa in i duschen snart tänkte bara skriva detta inlägg...men aa tänkte skriva om vad vi har gjort idag först så vaknade vi haha smart tjej nej men aa vi vakna as tidigt av någon anledning sen satte vi på en film som heter REMEMBER ME den va faktisgt väldigt bra :) sen gick vi och åt frukost as länge prata om massa saker bär vi va små oså :D sen lämnade vi soppor,när vi kom hem tänkte vi fota så vi fixade oss men det var så kallt så vi gick in igen och gjorde typ inget.
Senare åt vi mat och efter det gick vi upp i ladan och spela basket och bandy vi var där i typ en timme sen åkte vi till dansen och nu är jag hemma!! Min helg har varit as bra tack vare Marre Elin och Hanna tack för den här helgen den har varit grym och jag har haft skit kul!!
Nu ska jag hoppa in i duschen så vi hörs puss

Av tyra andersson - 17 mars 2013 13:09

Tjenixen blixten!!
Nu ska vi gå ut och fota lite oså bilder kommer upp på bloggen sen!
Kommer skriva sen ikväll också lite mer ditalierat vad vi har gjort idag oså men ni får ha det bra så hörs vi puss
Ps. Bild på mig o Elin

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards