StyleByTyra♥

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av tyra andersson - 29 mars 2013 17:21

HEEEJ bloggen som ni märkte har jag inte bloggat nåt och det beror på att min mobil gick sönder när jag va hos elin   och då kunde jag inte blogga på mobilen!! Om ni undrar vad som hände så la den bara av men jag hade fått den av min syrra och den har blivit tappad imarken och inte varit så bra så inte så jätte konstigt,just nu har jag en iphone 3gs fast inget simkort och det suger och den är inte så bra heller men man får ju hoppas att jag får en ny när jag fyller år (om 28 dagar)


Jag och elin vaknade ganska tidigt satte på en film sen åt vi frukost! Efter frukosten så städade vi fixa oss å lite så sen satt vi typ med hennes ipad och gjorde lite olika saker runt halv 4 så vart jag hämtad och nu har jag varit hemma ett tag! Min gudmor är här så ska vara lite med henne inannan hon åker efetersom vi inte träffas så jätte ofta sen sk jag hoppa in i duscen oså men vi hörs puss!  

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards