StyleByTyra♥

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av tyra andersson - 30 mars 2013 15:56

Haha sitter å ska kolla ssk match är typ helt tomt här,kanske beror på att det är påsk,men men vi är trogna sskare :D

Av tyra andersson - 30 mars 2013 15:56

Haha sitter å ska kolla ssk match är typ helt tomt här,kanske beror på att det är påsk,men men vi är trogna sskare :D

Av tyra andersson - 30 mars 2013 15:38

Hej,tänkte säga hur vi firar påsk! Min mamma är ju tysk som ni kanske vet och i Tyskland firar man påsk imorgon så aa vi kommer fira påsk imorgon! Jag är inte säker men jag tror det är många som firar påsk idag,iallafall ni svenskar va? Min syrra kommer ju ta konfermationen imorgon så då kommer vi fira henne och påsk samtidigt,och leta efter påsk ägg och äta umgås med släkten och så får ju min syrra presenter å så men det är typ hur vi firar påsk! Hur firar ni? Ni kan ju kommentera om hur ni gör! Puss

Av tyra andersson - 30 mars 2013 15:33

Tjena alla läsare om ni undrara varför kag inte bloggat nåt så är det för jag har varit med min ur gulliga kusin och lekt massa med henne! Oså så ni kanske artar varför jag inte bloggade något mer efter morgon inlägget men aa! Puss

Av tyra andersson - 30 mars 2013 09:14

God morgon alla söta bloggläsare hur mår ni? själv så mår jag nog bra jag har inte gått upp hur min säng en men aa!! Efter jag skrivit detta inlägg ska jag sätta på ett avsnitt vampire diaries eftersom det är så spännande!  

Sen ska jag nog äta frukost oså..Dagens planer är väl att bara vara hemma med släkten och umgås med dom sen runt 4 (tror jag) så kommer jag min pappa,brorsa,syster,kusin,kusin och deras pappa och kanske min morbror åka på hockey match så det blir ju kul!   och såklart kommer jag ju blogga också! Vi hörs puss  

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards