StyleByTyra♥

Alla inlägg under april 2013

Av tyra andersson - 30 april 2013 15:13

Hej hej sitter på tåget till Södertälje just nu! ska försöka göra en mini gmail sen när jag kommer hem till marre hoppas bara jag kan ladda upp den då! Det beror fullständigt på mitt internet! Men vi hör i alla fall när jag kommer hem till marre från Södertälje puss

Av tyra andersson - 30 april 2013 07:45


 

Av tyra andersson - 29 april 2013 15:27

Sitter hos marre just nu kom nyss hit och väntar på hennes pappa som skulle handla nåt så vi kan äta! Och sen ta tåget 16:35 haha har typ inget att skriva om så vi hörs senare! Puss

Av tyra andersson - 29 april 2013 08:02

Hejsan idag är det måndag och det innebär skola! Efter skolan ska jag och Nora till marre och sen ta ett tåg därifrån! Till dansen! Men jag hinner typ inte blogga så mycket nu så vi hörs nog efter vi slutat puss

Av tyra andersson - 28 april 2013 15:56

Hej bloggen nu ska jag och marre åka till hanna och sen ta ett tåg från henne till dansen men här får ni en liten video vi har haft det jätte mys puss  
 

Av tyra andersson - 28 april 2013 12:02

Hejsan alla bloggläsare läget? jag har själv väldigt tråkigt ska nog göra ett video inlägg snart :) men aa som sagt jag har as tråkigt väntar på marre som skulle komma runt 1 någongån! haha väldigt kort inlägg men ni får en video snart puss  

Av tyra andersson - 28 april 2013 10:31

Hej hk alla blogg läsare läget med ett då? Jag tänkte nu skriva om dagen igår! Först så typ städade jag min mamma pappa och Jakob utomhus asså vi kratta och slängde skräp och sånt! Vid halv 12 så åkte jag mamma och Jakob och handlade (stor handla) när vi kom hem städade jag och Jakob våra rum sen målade jag naglarna och gjorde fruktsallad och fick sen jätte stressigt att byta om! Och så kom gästerna vi öppnade paket och körde kubb innan vi åt hamburgare och frukt salladen till efterrätt! Sen gick vi över till vågen och kollade på film som heter mammas pojkar en komedi faktiskt rolig! Till det hade vi godis läsk och chips när filmen var klar vart typ all hämtade och jag va Gjorde inte så mycket! Det var värklign jätte roligt! Här får ni bilder puss

Av tyra andersson - 28 april 2013 10:30

Hej hk alla blogg läsare läget med ett då? Jag tänkte nu skriva om dagen igår! Först så typ städade jag min mamma pappa och Jakob utomhus asså vi kratta och slängde skräp och sånt! Vid halv 12 så åkte jag mamma och Jakob och handlade (stor handla) när vi kom hem städade jag och Jakob våra rum sen målade jag naglarna och gjorde fruktsallad och fick sen jätte stressigt att byta om! Och så kom gästerna vi öppnade paket och körde kubb innan vi åt hamburgare och frukt salladen till efterrätt! Sen gick vi över till vågen och kollade på film som heter mammas pojkar en komedi faktiskt rolig! Till det hade vi godis läsk och chips när filmen var klar vart typ all hämtade och jag va Gjorde inte så mycket! Det var värklign jätte roligt! Här får ni bilder puss

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards