StyleByTyra♥

Alla inlägg den 19 april 2013

Av tyra andersson - 19 april 2013 20:52

Hej bloggen har precis ätit mat och är propp mätt åt typ som taco fast med kyckling istället för vanligt kött :) men i alla fall så ska papput min diska nu och sen ska jag mamma pappa och min brorsa sätta på en tysk film som värkar riktigt bra faktisgt :) lite mysigt ska vi ha det det är ju fredag lixom :)
Men imorgon så ska Nadia ha tjej kväll och det kommer bli grymt kul!! Men vi hörs senare eller imorgon puss

Av tyra andersson - 19 april 2013 18:36

Ska kolla på tonårsbossen nu då ska se det nyaste avsnittet det räääääddda värkligen kul så om ni inte kollar på det så börja med det:) finns på TV3 så vi hörs puss

Av tyra andersson - 19 april 2013 18:12

Hejsan bloggen! marre åkte precis hem och vihar typ ätit pizza filmat och aa inte så mycket vi kom hem typ 4 för jag hade utväcklingssamtal så aa men nu kommer i alla fall videon jag pratade om imorse och det är då 4 ålika fresyrer så aa ni kan ju kommenter vilken ni gillar mest ;) men vi hörs senare puss
 

Av tyra andersson - 19 april 2013 08:00

Hejsan bloggen idag är det fredag och jag vet inte vad jag ska höra efter skolan eller jo först har jag utvecklingsamtal men vet inte jag ska hem sen eller till någon kompis vi får se!
Sen så ikväll eller imorgon så kommer det komma en video när jg har platt,lockigt,vågigt och normalt äger så kan ni ju skriva vad ni tycker va finast men vi hörs efter skolan puss

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards