StyleByTyra♥

Alla inlägg den 4 april 2013

Av tyra andersson - 4 april 2013 23:41

Säger god natt nu! Är väldigt trött och ska jobba imorgon! Vi får se om jag uppdaterar på morgonen och så men jag kommer i alla fall skriva minst ett inlägg! Men aa ni får ha det så bra så hörs vi någon gång imorgon! Puss

Av tyra andersson - 4 april 2013 13:11

 hej,är hemma från södertälje nu och har haft det skit kul med hanna igår och idag värkligen Tack för det Hanna!

Snart kommer marre med en buss hon ska sova här idag blir nice   Imorgon sk jag jobba sen ska jag och marre kanske till södertälje för jag såg et par as snygga byxor som jag bara måste ha men jag hade inga pengar med mig så dom kankse jag köper imorgon men aa ska kolla klart ett avsnitt från the vampire diaries och sen så kommer marre ju snart men vi hörs puss

Av tyra andersson - 4 april 2013 10:56

Tjena jag och Hanna vaknade runt halv 10 låg kvar i sängen ett tag sen gick vi upp och åt frukost! Nu har vi fixat oss och ska åka till Södertälje med hennes brorsa,Edwin ( enens brorsas kompis) och hennes mamma vet inte hur länge vi ska vara där men i varje fall skjutsar dom hem mig sen! Men vi hörs mer när jag kommer hem puss:*

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards