StyleByTyra♥

Alla inlägg den 7 april 2013

Av tyra andersson - 7 april 2013 21:20

Jahaja då var detta påsk liv slut och imorgon återvänderman still ur tråkiga skolan..inte ett dugg kul!
Men om man räknar bort tanken på att det är skola imorgon så har det varit en riktigt bra söndag! Det va as kul på bad huset efter vi badat klart åt vi på Donken sen hämta pappa oss och vi åkte till mediamark pappa skulle köpa nåt! Sen kom jag h gjorde lite saker sen va klockan helt plötsligt 9 och jag vill vara pigg imorgon första skoldagen så tänkte lägga mig tidigt! Kommer nog inte somna men en då! Imorgon är det ju dans igen så det blir ju FETT nice men aa vi hörs imorgon puss

Av tyra andersson - 7 april 2013 11:47

Tjena bloggen jag Hanna och Marre vaknade runt 10 sen åt jag frukost och så sen ringde min borsa och fråga om vi skulle med till badhuset Hanna kunde inte och marre skulle vara med Nadja men Både Nadja och Marre följer med så 12:33 så tar vi en buss dit,och som ni nog fattar kommer jag inte blogga på badhuset när jag är där :)

Igår somnade vi runt 2 eller jag somnade då och dom vid typ 3!


Visst va våran video jag ladda upp igår bra ? hahah men men aa sånna är vi Haha men vi hörs när jag kommer hem från badhuset puss        

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards