StyleByTyra♥

Alla inlägg den 23 april 2013

Av tyra andersson - 23 april 2013 19:21

Hejsan bloggen mamma pappa och min brorsa kom hem nyss med mat fårn burger king så vi har ätit det nu! och så innan det så va jag hemma själv och ba satt vi datan o skypa med marre och elin,lata lilla jag   

men aa vi hörs nog senare för jag har as tråkigt hehe!     

Av tyra andersson - 23 april 2013 16:57

heej bloggen! Har nyss kollat ett avsnitt från the vampire diaries och innnan det typ städade jag oså! 

Vi slutade 2 idag så det var skönt fast vi har haft två engelska nationella prov idag vet inte riktigt hur det gick men helt okej tror jag!

Jag vill också be om ursäkt för den sjukt dåliga uppdateringen! jag sa igår att jag skulle blogga efter dansen men jag hann inte! och imorse försov jag mig! Men i alla fall så ska jag och hanna vara med varandra imorgon jag tror att hon kommer hit och på torsdag ska marre sova här och på fredag jo då är det min FÖDELSEDAG    längtar skit mycket!

men jag kommer lägga upp en video sen ska bara komma på vad jag ska göra för video någon idé?

men jag får komma på någon puss    

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards