StyleByTyra♥

Alla inlägg den 21 april 2013

Av tyra andersson - 21 april 2013 19:54

hejsan bloggen kom nyss ut ur duschen! har varit hemma ett tag nu ätit kvällsmat och efterrätt och duschat såklart  

Det var riktigt kul på dansen idag och imorgon blir det dans igen vet inte hos vem vi är innan ska höra med marre och nora sen! Nu snart ska jag öva på min läxa och fixa naglarna! Imorgon är det mondag och det innebär skola  

Så det blir att gå upp 20 över 6 så jag hinner jogga och sånna saker   och somsagt efter skolan så ska jag marre och nora hemtill någonut av oss vet inte vem och sen blir det dans! så så kommer min dag se ut imorgon! men jag måste värkligen öa på läxan nu så vi hörs nog imorgon puss hej      

Av tyra andersson - 21 april 2013 17:21

Hej bloggen har haft en skit bra helg och sitter just nu och väntar med Elin Hanna och Marre på att dansen ska börja vi har väntat e i typ en timme redan och nu är det en kvart kvar! Alla vi är jätte trötta haha men dans blir det en då ;) vi har även vart i Södertälje ätit gått och kollat o affärer och dom har köpt present till mig eftersom jag fyller år på fredag :D wwwhåå :) aja så nu sitter vi i alla fall och väntar på att dansen ska börja men aa jag bloggar mer när jag kommer hem! Puss

Av tyra andersson - 21 april 2013 09:27

Hejsan bloggen nu har alla vi vaknat vi somnade runt 3-halv 3 vi ska väll snart gå och äta frukost och sen ska vi nog städa och öva på våran läxa och eftersom vi kom hit typ runt 11 igår så ska vi hem tidigare men a vi hörs senare puss

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards