StyleByTyra♥

Alla inlägg under februari 2013

Av tyra andersson - 28 februari 2013 22:49

Här kommer svaren på era frågor,jag tänkte göra en video men är ganska flummig just nu så det går inte   

                                                

                                                              Är du kär/vem?

                                                       svar: Mattias heter han

                                                       Gillar du skol maten?

                                                              svar: nej

                                                Kan du göra en video på ditt rum?

                                                    Svar: ja men inte just nu

                             

                                                        Har du husdjur?

                                                  svar: ja,två katter 4 kaniner

                                   

                                                 Vad fick dig att börja blogga?

                                                svar: ville skriva av mig och det värkade kul :)

                                                Bråkar du ofta med kompisar?

                                               svar: nej,isåfall tjafsar vi typ bara

                                                   Äckligaste insäkten

                                                svar:SPINDLAR USCH FYFAN

                                                      Värsta du vet?

                                    svar: massa saker spindlar bland annat och hat kommentarer

                                                  Kan du göra video ilägg?

                                                     svar: kanske de;)

                                             Hur måmga syskon har du?

                                                        svar: 4

                                                    Favorit mat?

                                                svar: taco och pizza

                                                 Kan du ha dagens blogg?

                                           svar: maby baby:) nej men kanske de

                                         Kan du ha dagens insprations bild?

                                                          svar: ja

   

                                 Om du fick byta med att vara en kompis vem skulle du byta med ?

                                                svar: en kille tror jag 

                                              Får du allt du vill ha?

                                                     svar: nepp

                                    Måste du hjälpa till mycket hemma?

                                      svar: inte för mycket i alla fall

                                                Favorit frukt?

                                  svar: annanas,panssions frukt,mango

                                     Kan du göra en video där du dansar?

                                                svar: kanske :)

Hoppas ni är nöjda md alla svaren,Vissa frågor har blivit frågade av ndra också men jag svarar bara en gång på samma fråga  

Av tyra andersson - 28 februari 2013 19:42

Tja tja :) nej men nu sitter jag på hockey matchen eller ja det är paus nu men ssk leder med 2-0 så det är ju bra :)
Men jag sa ju igår att jag skulle svara på alla frågorna idag men vi får se om jag hinner när jag kommer hem för jag är inte 100% säker på att jag kan svara men vi får se,annars tar jag dom imorgon men vi hörs ha det så bra kram

Av tyra andersson - 28 februari 2013 17:54

Hej hej har lite bråttom för jag ska duscha och vi ska åka kvart över 6 till matchen och då så måste jag ju fia mig efter jag har duschat också men jag uppdaterar i bilen sen puss    

Av tyra andersson - 28 februari 2013 17:37

                     

Älskar dig    

Av tyra andersson - 28 februari 2013 15:26

Här ska ni få två stycken as bra blog tips bådas bloggar är jätte fina och jag läser dom varje dag så jag tycker ni ska ta och kika in på desa bloggar! 


http://hheriksson.blogg.se

 

 

http://ellasblogglife.bloggplatsen.se

Av tyra andersson - 28 februari 2013 15:17

Tjena,just nu sitter jag med ena datorn och Hanna med den andra haha :)

Men vi har inte gjort så jätte mycket idag eller a typ 10 min efter mitt första inlägg så gick vi och åt frukost sen så kröp vi ner i sängen igen och prata lite oså sen börja vi fixa oss och gick ut och fota (bilder kommer sen) sen gick vi in kollade på bilderna och åt och bara prata massa!!

Jag vet inte riktigt vad vi ska göra nu men vi hittar nog på nåt :)

ikväll så ska jag på hockey match tummen upp lixom ;)

aa mn vi får höras senare och juste jag är inte säker  att jag svarar på frågorna idag får se om jag hnner !! men vi hörs i varje fall sen och ni får ha det så bra kram      

Av tyra andersson - 28 februari 2013 10:14

Tjena,ja nu ligger jag och Hanna i min säng och gör typ inget,efter att vi kollat på Tusen gånger starkare så kollade vi på StreetDance den är sjukt bra fett film tips om ni gillar dans :)
Vi ska väl äta frukost snart eller nåt men aa vi hörs puss

Mys

Av tyra andersson - 27 februari 2013 21:55

Sitter och kollar på film med bästa Hanna och äter chips,dipp och ost hjärtan :D vi kollar på tusen gånger starkare har dock sätt den förut men den är sjukt bra så kollar på den nu igen ;)

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards