StyleByTyra♥

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av tyra andersson - 22 februari 2013 23:05

Haha märkte att min mobil dampa så jag råka lägga upp 3 inlägg med rubriken "lov" eller nåt så t haha och exakt samma texta Haga aja får fixa det via datan imorgon när jag kommer hem ! Nu ska jag å marre typ sova snart vi kommer nog snacka lite innan men men!! Ni får ha det så bra,här kommer lite bilder puss

Av tyra andersson - 22 februari 2013 15:55

Yeessss äntligen sport lov ;) får hitta på massa saker nu att göra med Elin och Hanna blir det för alla minna andra vänner ska typ åka skidor men men jag ska sitta hemma eller ja va med Elin och Hanna mest dårå men endå assss skönt med lov kan man ju säga wooop
Aja nu har jag kommit hem till marre (bästa vän) vet inte riktigt vad vi ska göra men kul som satan kommer vi ha :) vad ska ni hitta på ? Aja vi får se hur uppdateringen blir beroende på mitt Internett men ha det så bra så länge puss

Av tyra andersson - 22 februari 2013 07:47

Hej hej bloggen sorry att jag inte blogga igår men jag va hos en kompis så ville inte setta mig och börja blogga! Men men efter det så åkte vi till spelet för sista gången jätte kul vr det ;)
Idag ska jag sova men jag vet inte hos vem eller mes vem HAHAH men det ordnar sig aja vi hörs senare puss
Ps,tycks om den nya designen ? Bästa Hanna har fixat den

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards