StyleByTyra♥

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av tyra andersson - 26 februari 2013 21:42

Yeeees en kompis att va med mig imorgon och inte vilken kompis som helst utan bästa HANNA     

sitter och lyssnar på musik i hörlurarna ganska skönt att bara inte höra alla ndra eller vad tycker ni ?

nyss åt jag choklad mose = GOTT men ja som jag skrev där uppe som kommer Hanna hit imorgon hon ska sova här och vi ska ha det grymt kul :)

vad har ni gjort nu under kvällen?

aja vi hörs senare puss och kram       


Mys

Av tyra andersson - 26 februari 2013 19:35

Av tyra andersson - 26 februari 2013 16:35

Hej hej alla läsare det här är värkligenm en tråkig dag ingen kompis kan va av massa anledningar och jag kommer inte på nåt att göra alls typ och allt bara bajsar sig haha har märkt att jag använder ordet bajs eller ja nånting med bajs ganska ofta :D

aja ska väl lägga mig i sängen plugga lite kanske och äta mat snart hoppas värkligen att ni har bättre dag en mig men vi hörs puss kram      

Av tyra andersson - 26 februari 2013 12:49

Hej allihoppa jag har jätte tråkigt målade nyss minna naglar,typ ingen kompis kan vara med mig och det suger :(

och nu börjar jag få in lite frågor till frågestunden men jag vill ha fler så kom igen nuuu!!

aja sk försöka hitta på något får se hur det går men här är bild på minna naglar och nagellacken jag hade! 

hoppas ni har det kul och bra så hörs vi puss och kram      


Av tyra andersson - 26 februari 2013 09:27

Godmorgon alla läsare vaknade tidigt idag(08:50) drömde nåt konstigt och eftersom jag inte lyckades somna om så kollade jag på top model Sverige skit dåligt att Josefin t åkte ut tyckte ju om henne men men ska snart slita mig upp ur sängen och äta frukost!!
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag ska kolla om jag kanske kan rida men vi får väl se!
Men vi hörs senare puss o kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards