StyleByTyra♥

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av tyra andersson - 24 februari 2013 21:22

Hej nu ska jag kolla på en film,den är tysk för er som inte visste det så är min mamma tysk så jag har tysk släkt så jag kan tyska å jag hitta ingen bra svensk/engelsk film just nu så tog en tysk som vi hade hör hemma har sätt den förut men den är jätte bra,men ha det så bra så länge

Av tyra andersson - 24 februari 2013 20:05

Tjaaa nu är jag hemma från dansen och har typ nyss duschat så är fräsch också!

Blir ju en hemma kväll idag eftersom jag sovit borta två dagar i rad men imorgon så ska jag nog sova hos Elin som jag sa!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll men ska försöka dyngna för mig själv men tror inte det kommer gå så bra hahah  annars blir det väl bara film mys oså men vi får ju höras om det,och om allt annat för jag ska äta nu så kram på er  

Av tyra andersson - 24 februari 2013 16:25

tänkte ha en frågestund nu så ställ massa frågor så svarar jag på dom när det är tillräckligt många får se vem vet kanske gör ett video inlägg men vi får se sätt igång å fråga så svara jag när det är tillräckligt många   

Av tyra andersson - 24 februari 2013 16:07

Haha rubriker är värkligen inte min grj antingen blir det samma rubrik till varje inlägg eller så kommer jag inte på någon haha aja 16:50 så ska jag till dansen som jag sa förut, den börjar 17:30 och idag är det streetjazz grymt kul!



Efter dansen ska jag bara hem duscha och bara mysa oså men det tar vi när jag kommer hem !

Jag har inte gjort så mycket alls sen senaste inlägget jag har typ laddat över bilder till datan ftån min mobil men jag misslyckades för nåt gick fel (smart brud) sen har jag vikt lite kläder men fick damp för dom inte fick plats i min garderob så jag slängde ut dom på golvet igen haha sen så har jag ätit pizza och målat naglarna lite snabbt! men det är vad jag har gjort typ så aa!

Imorgon ska jag kolla om jag kan sova hos elin eller hon hos mig :)


Av tyra andersson - 24 februari 2013 11:57

Hej hej alla bloggläsare! 

Nu är jag hemma jag och filippa har haft jätte kul,fast jag fotade ingenting så det blir inga bilder vilket jag skrev i förra inlägget!

Men nu är jag hemma ska städa lite och bara ta det lungt runt halv 6 är drt dans (tror jag  ) är bäst på tider men ska kolla upp det! men ni får ha det så bra så länge så hörs vi snart puss  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards