StyleByTyra♥

Alla inlägg under februari 2013

Av tyra andersson - 26 februari 2013 12:49

Hej allihoppa jag har jätte tråkigt målade nyss minna naglar,typ ingen kompis kan vara med mig och det suger :(

och nu börjar jag få in lite frågor till frågestunden men jag vill ha fler så kom igen nuuu!!

aja sk försöka hitta på något får se hur det går men här är bild på minna naglar och nagellacken jag hade! 

hoppas ni har det kul och bra så hörs vi puss och kram      


Av tyra andersson - 26 februari 2013 09:27

Godmorgon alla läsare vaknade tidigt idag(08:50) drömde nåt konstigt och eftersom jag inte lyckades somna om så kollade jag på top model Sverige skit dåligt att Josefin t åkte ut tyckte ju om henne men men ska snart slita mig upp ur sängen och äta frukost!!
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag ska kolla om jag kanske kan rida men vi får väl se!
Men vi hörs senare puss o kram

mys

Av tyra andersson - 25 februari 2013 21:37

Hej hej alla läsare nu ska jag hälla upp cuhips och godis i en skål och mysa lite med mamut   

Vi har ätit för ett tag sen och jag har kollat igenom massa gamla bilder på datan ganska kul :)

ska göra ett colage snart av massa bilder från i sommras och lägga upp här på bloggen 2012´s sommar var grym! men sk fixa mys nu men vi hörs puss  

Av tyra andersson - 25 februari 2013 17:32

Hej hej bloggen nu har jag spelat innebandy i en och en halv timme,kom nyss hem och har duschat snart ska jag och mamma åka och handla taco grejer och godis grejer vettni ;)


förresten jag fick en ipod idag bara en liten utan skärm den är bara till för att lyssna på musik oså och efter som jag har min ipohone så är den ganska bra endå eftersom min ipohone är trasig i uttaget var man ska sätta in hörrlurarna det funkar typ bara inte så ja den är ganksa nödvändig men nu ska jag dra så ha det så bra och glöm inte bort frågestunden!

kram hej      

Av tyra andersson - 25 februari 2013 12:19

fin rubrik jag vet men jag orkar inte tänka på vad det är för rubrik just nu haha :D


Jag orkar inte städa mitt rum för det är bara kläder på golvet och som kanske några vet så delar jag rum med min syrra just nu för hon hade flyttat till tyskland och nu flyttade hon tillbaka och eftersom jag har den största sängen och det största rummet av oss barn i vår familj skulle hon bo hos mig tills hon hittat en lägen het,det är självklart att jag vill att hon ska bo här men det är så jäklans jobbigt att dela rum för ingen av oss två får riktigt plats med våra kläder och det blir stökigt typ på engång så därför pallar jag inte städa just nu,förut städade jag hela tiden (asså när jag bodde i mitt rum själv) men nu har jag typ inte städat på as länge för jag inte får plats och det är jävligt bajs dåligt   

så jag får damp när jag suttit på golvet och vikt alla kläder som sen inte får plats i min garderob!    

Av tyra andersson - 25 februari 2013 11:00

Godmorgon alla läsare vaknade för ett tag sen och har ätit frukost,gjorde faktisgt pannkakor=gott!

Det blev inget med elin idag så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på men jag känner att jag inte pallar va hemma hela dan fast städa måste jag göra en hel del,om ni vill kan jag ju fota innan jag städar och efter?

aa men nu ska jag kolla ett avsnitt från The Vampire Diaries bästa ju !! sen sak jag fixa mig men vi hörs kram på er  

Av tyra andersson - 24 februari 2013 21:22

Hej nu ska jag kolla på en film,den är tysk för er som inte visste det så är min mamma tysk så jag har tysk släkt så jag kan tyska å jag hitta ingen bra svensk/engelsk film just nu så tog en tysk som vi hade hör hemma har sätt den förut men den är jätte bra,men ha det så bra så länge

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards