StyleByTyra♥

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av tyra andersson - 1 mars 2013 22:37

Här kommer en video där lisa smnkar mig med ögonbindel,jag gjorde det på henne innan men den videon kommer inte upp men aa här kommer den och JAG ser förjävlig ut men men vad tycker ni?

 


 

Av tyra andersson - 1 mars 2013 20:31

Nu har vi ätit kvällsmat och ska kolla på FARSAN och äta lite godis och sånt men här är bilder på ja ni ser ju på vad :)
Men vi hörs senare puss

Av tyra andersson - 1 mars 2013 15:24

Tjena mittbena ;)  nu sitter jag i soffan och så är jag med Lisa,vi har inte gjort så jätte mycket,vi har typ vart ute i 5 min för det blåste så mycket så vi gick in haha :D sen låg vi och kolla på några som gjorde video bloggar och typ garva as mycket   och så har vi gjort mat som vi då nyss åt, Gott blev det berömda kockar är vi :D

Vet inte riktigt vad vi ska göra här next men vi får väl se,kanske äta av kakan som är kvar   

Men vi hörs senare puss hej leverpastej    

Av tyra andersson - 1 mars 2013 09:44

God morgon allihoppa!! Idag är det första mars och nu SKAAAAA våren börja enligt mig haha :D men jag orkar faktisgt inte ha mera snö:(

Men jag vaknade för ett litet tag sen och har typ bara legat i sängen och hållt på med mobilen,dagens planer är att lisa ska sova här och det ska bli fett kul det va så länge sen vi gjorde nåt så det blir ju kul   

Hon kommer efter hon har ätit frukost så jag ska väl klä på mig snart och själv äta frukost :)

men vi hörs och ha det så bra kram 

Presentation


Hej hej jag är 12 år snart 13!!
jag ska blogga om mitt liv,min familj,mina vänner,min fritid och mycket mycket mer!!
så jag hoppas att just du följer min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare

Hamutaro

Muspekare

Hamutaro

Ovido - Quiz & Flashcards